........................................................................................................................................ دام های شیطان رجیم



آپلود عکس
تاریخ : سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 2320
نویسنده : ad panel

 

 

 

شیطان از جنس جن

است و از آتش خلق شده است و قبل از اینکه از بهشت رانده شودخدا را بسیار عبادت می کرد به همین دلیل عزازیل نام گرفت. حضرت علی(ع) فرمودند: شیطان هفتاد هزار سال خدا را عبادت کرد و فقط یک نماز دو رکعتی او چهار هزار سال طول کشید. وقتی خدا انسان را از خاک آفرید و در آن روح دمید به تمام ملائکه دستور داد که بر آدم سجده کنند و همه سجده کردند به غیر از ابلیس. شیطان به خدا گفت: من هفتاد هزار سال تو را عبادت کرده ام و خودت فرموده ای که هرکسی مرا عبادت کند عبادتش را بی نتیجه نمی گذارم و عوضش را به او می دهم. خداوند فرمودند: هرچه می خواهی در دنیا به تو عطا می کنم. شیطان گفت:

اول اینکه

اجازه بدهی تا قیامت زنده بمانم. خداوند فرمود: تا آن روز تو را مهلت می دهم.

دوم اینکه

در مقابل هر یک از فرزندان آدم دو فرزند به من عطا کنی که برای هر یک از اولاد آدم دو فرزند را مسلط کنم تا آن ها را به گمراهی بکشانند. خداوند باز هم قبول کرد.

سوم اینکه

از تو می خواهم مرا در بدن اولاد آدم همچون خون جریان دهی که از هر جای بدن بتوانم او را به معصیت بکشانم.

چهارم اینکه

می خواهم که اولاد آدم ما را نبیند ولی ما آن ها را ببینیم.

پنجم اینکه

می خواهم به من قدرتی دهی که به هر شکلی که می خواهم در آیم و هر کجا که می خواهم بروم.

ششم اینکه

می خواهم تا دم مرگ پیش اولاد آدم باشم(یعنی حتی وقتی حضرت ملک الموت برای قبض روح به سراغ انسان می آید شیطان هم حاضر می شود و انسان را وسوسه می کند) امام محمد باقر(ع) فرمودند: هنگامی که انسان در حال جان کندن است خیلی تشنه می شود و در آن هنگام شیطان با یک لیوان آب می آید و می گوید اگر بر من سجده کنی و کافر شوی این آب را به تو می دهم. وقتی نا امید می شود شیطان آب را می ریزد و می گوید:از تو بیزارم و می رود.

هفتم اینکه

از تو می خواهم که مرا بر سینه اولاد آدم مسلط گردانی تا او را وسوسه کنم. خداوند در پایان می فرمایند: تمام خواسته هایت را برآورده می کنم ولی هر کس پیرو تو باشد او را با تو به جهنم می فرستم. بعد شیطان می گوید: ای خدا به عزت و جلالت قسم که همه انسان ها را گمراه می کنم مگر عده ی معدودی که بنده خاص تو هستند. سپس گفت: حالا که مرا بیرون می کنی جایی برای زندگی کردنم معین کن. خداوند فرمودند:تو را در حمام ها و هر کجا که محل رفت و آمد مردم است قرار دادم. شیطان گفت: غذای من چه باشد؟ خداوند فرمود: سر هر سفره ای که نام من(بسم الله الرحمن الرحیم) برده نشود بنشین با آن ها همچون حیوان گرسنه هستند، غذا بخور. حضرت امام محمد باقر(ع) در این باره می فرماید: اگر اول غذا یادتان رفت بسم الله بگویید آخر غذا بگویید تا شیطان هر چه خورده برگرداند. بعد شیطان گفت: احتیاج به آب دارم. خداوند فرمود: آب تو شراب و هر چیز مست کننده باشد. بعد گفت: برای من کتابی قرار بده. خداوند فرمود: کتاب تو وشم(خالکوبی ها و کتاب های سحر و جادو) اولین کسی که سحر و جادو را به انسان آموخت شیطان بود. بعد شیطان گفت:برای من حدیثی قرار بده، خداوند فرمود: حدیث تو دروغ است. بعد گفت:برای من دام و وسیله شکار قرار بده. خداوند فرمود:زنان را وسیله صید و به دام انداختن مردم قرار دادم. روزی حضرت محمد(ص) شیطان را حاضر در مسجدالحرام دید پیش او رفت و به او گفتند: ای ملعون چرا ناراحتی؟ شیطان گفت؟ از دست تو و امت تو ناراحتم. حضرت فرمود:چرا از من ناراحتی؟ شیطان گفت: که چون این همه تلاش می کنم که مردم را گمراه کنم ولی تو در قیامت از آن ها شفاعت می کنی و تمام زحمات مرا به هدر می دهی به همین خاطر با تو دشمنم. حضرت فرمودند: از امتم چرا ناراحتی؟ شیطان گفت: امت توخصوصیاتی دارند که امت های دیگر ندارند

(منظور شیعیان می باشد)

اول اینکه

وقتی به هم می رسند سلام می کنند که (سلام) اسم خداست و من از این اسم می ترسم.

دوم اینکه

وقتی همدیگر را می بینند به یکدیگر(دست) می دهندو تا دست هایشان از هم در نیامده گناهانشان بخشیده می شود.

سوم اینکه

وقتی می خواهند غذا بخورند(بسم الله) می گویند و من دیگر نمی توانم غذا بخورم و گرسنه می مانم.

چهارم اینکه

بعد از غذا خوردن (الحمدالله) می گویند.

پنجم اینکه

وقتی اسم تو می آید بلندبلند(صلوات) ختم می کنندو آن قدر ثواب آن زیاد است که من فرار می کنم.

ششم اینکه

وقتی می خواهند کاری بکنند(ان شاءالله) می گویند و من دیگر نمی توانم در آن کار دخالت کنم و ان ها را برهم زنم.

هفتم آنکه

صدقه می دهند و وقتی که (صدقه) وی دهند هم گناهانشان آمرزیده می شود و هم هفتاد نوع بلا را از خود دور می کنند به همین دلیل حضرت نبی اکرم(ص) فرموند: وقتی انسان دستش را در جیبش می کند تا صدقه بدهد هفتاد شیطان دست او را می گیرند تا او را منصرف نمایند.

هشتم آنانکه

قرآن می خوانند و در خانه ای که(قرآن) خوانده می شود دیگر جایی برای متن نمی ماند چون در آن خانه ملائکه رفت و آمد میکنند.

نهم آنکه

مرا زیاد لعنت می کنند و با هر (لعنت) یک زخم بر بدنم می افتد و تا زمانی که آن شخص را به گمراهی نکشانم آنها خوب نمی شود.

دهم اینکه

هنگامیکه گناه می کنند سریع(توبه) می کنند و زحمات مرا به هدر می دهند.

یازدهم اینکه

عطسه که می کنند(الحمدالله) می گویند. حضرت فرمودند: عطسه از طرف خداوند و خمیازه از طرف شیطان است و هنگامیکه عطسه می کنید باید الحمدالله بگویید.

وقتی انسان نماز خواند شیطان از او دور می شود. به خصوص اگر سجده نماز طولانی باشد شیطان از روی ناراحتی فریاد میکشد.

 

حضرت امام صادق (ع) فرمودند: هرکس نماز نخواند از شیطان پست تر است

.چون شیطان یک خطا کرد و آن هم بر ادم سجده نکرد ولی اگر انسان نماز نخواند برای خدا سجده نمی کند. حضرت محمد(ص) فرمودند: مجوز عبور از پل صراط نماز است و فرمودند اگر نماز مومن قبول شود بقیه اعمال او نیز قبول درگاه الهی می باشد. در نماز ها نماز صبح خیلی سفارش شده است و دلیل آن این است که در هنگام شب فرشتگان شب پیش انسان هستند و اعمال شب را می نویسند و هنگامی که اذان صبح را می دهند فرشتگان شب می روند و جای خود را به فرشتگان روز می دهند پس اگر نماز صبح را بخوانیم در دو پرونده ثبت می شود و آخرین عمل که همین نماز صبح است را فرشتگان می نویسند و اولین چیزی که در پرونده صبح ثبت می شود همان نماز صبح است و همچنین از حضرت امام صادق(ع) منقول است: که از صفات مومن این است که بسم الله الرحمن الرحیم را در نماز بلند بگوید و هرکس بعد از تکبیر نماز (قبل از شروع حمد)اعوذ باالله من الشیطان الرجیم را بگوید به اندازه هر مویی که در بدن اوست هزار حسنه برای او می نویسند. و حضرت محمد فرمودند: هرکس بعد از نماز تسبیحات حضرت زهرا(س)(34بار الله اکبر،33بار الحمدالله، 33بار سبحان الله) را بگوید به خصوص اگر با انگشتان بشمارد همان دست هایش او را در روز قیامت شفاعت می کند. همچنین انجام این عمل با تربت کربلا نیز در مفاتیح الجنان سفارش شده و ثواب زیادی برای آن نقل شده است.

منابع: قرآن کریم، سجاده عشق، سرگذشت روح، درمانگاه معنوی، در کمینگاه شیطان

برای سلامتی آقا امام زمان(عج) و تعجیل در ظهورش صلوات

التماس دعا


لطفا به اشتراک بگذارید: .... axomaxCdHmP.gif

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: برای عضویت در سایت کلیک کنید

آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید ............................ شیطان دچار درد شدید در سر میشود و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید دوباره به این پیام را به دیگران ارسال کنید شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند فریب شیطان را نخور پس این حق را دارید که این پست رو کپی کنید و توی وب هاتون بذارید التماس دعا ☺☺☺☺☺
نه تو می مانی و نه اندوه و نه هیچیک از مردم این آبادی... به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت، غصه هم می گذرد، آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند... لحظه ها عریانند. به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز _______________,*-:¦:-* ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* ........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸ ¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆ _______________,*-:¦:-* ___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* ........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸ ........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆

به نظر شما میشه با دوز و کلک به جایی برسیم؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبسایت سرگرمی موچول:moochool و آدرس moochool.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.